magyarfutball.hu

Pest megye, Déli csoport 1951

# club m w t l goals points
1 Vecsési Lokomotív 1 26 18 1 7  65 :  36 37
2 Albertirsai Lokomotív 2 26 15 5 6  68 :  42 35
3 Monori Építők 3 26 15 3 8  71 :  41 33
4 Gyömrői ÁGSK 4 26 14 5 7  67 :  50 33
5 Pilisi Kinizsi 5 26 14 2 10  55 :  42 30
6 Ecseri SK 6 26 13 4 9  66 :  52 30
7 Nagykőrösi Kinizsi 7 26 13 1 12  60 :  61 27
8 Isaszegi Postás 26 12 3 11  45 :  55 27
9 Ráckevei Petőfi 8 26 10 4 12  68 :  66 24
10 Csepel Autó (Szigethalom) 9 26 10 3 13  57 :  49 23
11 Abonyi Petőfi 10 26 8 4 14  56 :  74 20
12 Tápiószele 26 6 5 15  38 :  76 17
13 Kisalagi Szikra 11 26 6 4 16  40 :  77 16
14 Ceglédi Építők 12 26 4 4 18  35 :  70 12

Piros adatsor : Kiesett vagy egyéb okból (például kizárás, klubegyesülés, megszűnés), a klub a következő bajnoki szezonban nem indul ebben a bajnoki osztályban.

  1. 1) volt Vecsési SzMTK
  2. 2) volt Albertirsai DISz
  3. 3) volt Monori SzSE
  4. 4) volt Gyömrői VSK
  5. 5) volt Pilisi SzDSE
  6. 6) volt Ecseri MTE
  7. 7) volt Nagykőrösi SzMSE
  8. 8) volt Ráckevei DISz
  9. 9) létrejött a Szilágyi-telepi MTK és a Csepel Autógyár fúziójából
  10. 10) volt Abonyi MTE
  11. 11) volt Kisalagi Lombik
  12. 12) volt Ceglédi Magasépítők

Az OTSB megszüntette az NB III-at, az NB II alá vidéken a megyei bajnokságokat hozta létre. Ide kerültek az 1950 őszi NB II kieső csapatai, a teljes NB III – az NB II-be jutottak kivételével – , a megszünt alszövetségi I. osztályok legjobbjai, valamint néhány megyében egy-két alacsonyabb osztályú csapat. Közvetlenül a megyei bajnokságokba nyertek beosztást a frissen alakult Honvéd-, Dózsa- és Bástya-együttesek. A bajnokság végén a megyei bajnokok a Budapest-bajnokság öt csoportgyőztesével osztályozó kőrmérkőzést vívtak négy csoportban, ahonnan a kiírás szerint az első két-két helyezett került fel a következő évi NB II-be.

Megyei bajnoki döntő

Dunakeszi Lokomotív - Vecsési Lokomotív 7:0
sources
1. Vecsési Lokomotív (k) [*1] 26 18 1 7 65:36 37
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2. Albertirsai Lokomotív (k) [*2] 26 15 5 6 68:42 35
3. Monori Építők (k) [*3] 26 15 3 8 71:41 33
4. Gyömrői ÁGSK [*4] 26 14 5 7 67:50 33
5. Pilisi Kinizsi [*5] 26 14 2 10 55:42 30
6. Ecseri SK [*6] 26 13 4 9 66:52 30
7. Nagykőrösi Kinizsi (k) [*7] 26 13 1 12 60:61 27
8. Isaszegi Postás 26 12 3 11 45:55 27
9. Ráckevei Petőfi [*8] 26 10 4 12 68:66 24
10. Csepel Autó (Szigethalom) [*9] 26 10 3 13 57:49 23
11. Abonyi Petőfi (k) [*10] 26 8 4 14 56:74 20
----------------------------------------------------------------
12. Tápiószele 26 6 5 15 38:76 17
13. Kisalagi Szikra [*11] 26 6 4 16 40:77 16
14. Ceglédi Építők [*12] 26 4 4 18 35:70 12
[*1] volt Vecsési SzMTK
[*2] volt Albertirsai DISz
[*3] volt Monori SzSE
[*4] volt Gyömrői VSK
[*5] volt Pilisi SzDSE
[*6] volt Ecseri MTE
[*7] volt Nagykőrösi SzMSE
[*8] volt Ráckevei DISz
[*9] létrejött a Szilágyi-telepi MTK és a Csepel Autógyár fúziójából
[*10] volt Abonyi MTE
[*11] volt Kisalagi Lombik
[*12] volt Ceglédi Magasépítők

Népsport
1951.11.22.
gaborpapi (fórum)
 
 

új hozzászólás

Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!