magyarfutball.hu

FK Ventspils - Vasas Danubius Hotels 2 : 1 17:00

Upload your own photos! »
mérkőzés értékelése

Ott voltál a mérkőzésen? Oszd meg benyomásaid, élményeid a meccsről!

új hozzászólás

Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!

comments

1. avatar: magyarfutball.hu

2. avatar: fgymat

3. avatar: Giovanni
    2012.05.20, 16:00 (szerk.: 2012.05.20, 16:33)
    A mérkőzés magyar idő szerint 17 órakor kezdődik. Az angyalföldi szurkolók egyébként igencsak kitesznek magukért, ugyanis néhány - fogalmazzunk így - tehetősebb szurkoló repülővel kíséri el az angyalföldieket, sőt többen mikrobusszal és autóval utaznak a kedvencek után.

Nemzeti Sport, 2000. augusztus 8.

4. avatar: ingersheim
    2011.02.21, 22:38
    A meccs csütörtök este hatkor kezdődött,ezért biztos ami biztos 48 órával előtte -két kisbusszal és egy autóval- összesen húszan indultunk Ventspilsbe.Az első problémás megállás a litván határnál volt.Itt nyolc dollárt kértek tőlünk,cserébe a belépésért.Negyven kilométer megtétele után autópályán folytattuk utunkat Kaunastól a tengerpartig.Semmi gondunk nem volt,útleveleinkbe szép pecséteket kaptunk...
    Lettországba érve,Ventspils előtt nem volt aszfaltozott út,de járműveink túlélték, és megérkeztünk. 1600 km, 27 óra zötykölődés után este 9-kor.
    Másnap reggel megkerestük a stadiont,itt találkoztunk a vezetőséggel és kiderült,hogy a 10 dolláros meccsjegyet nem kell megvennünk.Az "aréna" abból áll,hogy a futballpálya körül van egy atlétikai pálya és az egyik hosszanti oldalon egy -kb. 4000 fő befogadására alkalmas- ülőhelyes fedett lelátó.
    Később összefutottunk a hazai ultrákkal,akikkel sálakat cseréltünk,valamint a beszélgetéseikből kiderült,hogy ők oroszok,nincs lett állampolgárságuk,így nekik vízum kéne ahhoz,hogy el tudjanak utazni a visszavágóra.Furcsa volt,hogy a sárga-kék sálakon,pólókon kívül több drukker nyakában orosz zászló volt.A hazaiak dob és fúvós segítségével szurkoltak,dallamaikból csak néhány csengett ismerősen a magyar fül számára.A találkozó után megkérdezték,hogy mekkora stadionban lesz a visszavágó... A választól majdnem hanyatt estek,de mivel nem kérdezték,nem mondtuk el,hogy telt házra ne számítsanak. Aztán ismét a sörsátor felé szállingóztunk,majd pedig szálláshelyeinkre (hotel,kisbusz).Bár a csapat eredményével nem voltunk teljesen elégedettek,viszont sok szép élménnyel gazdagodtunk.