magyarfutball.hu

Csepel Autó SK - Egri SC 2 : 1 17:00

   
   
Tölts fel te is saját képeket! »
mérkőzés értékelése
NB II Keleti Csoport 1957/1958, 31. forduló
nézőszámok:
  1. Népújság: 1.500
  2. Népsport: 2.000

Ott voltál a mérkőzésen? Oszd meg benyomásaid, élményeid a meccsről!

 

új hozzászólás

Csak bejelentkezett felhasználók írhatnak hozzászólást!

hozzászólások

  1. avatar: lattila2
    2017.10.07, 10:21 (szerk.: 2017.10.08, 11:20)
    A második félidőben jól látszó egri csapat legalább döntetlent érdemelt volna
    CS. AUTÓ-EGRI SC 2:1 (2:0)
    Dunaharaszti, 1500 néző. Vezette: Gere
    CS. AUTÓ: Glück — Kárpáti, Kulcsár, Goda — Kiss, Szigetvári — Kalász, Pásztor, Kreisz, Kerekes, Vigh Edző: Palotás Antal
    EGER: Madaras — Nagy II., Fehérvári, Tomsó— Hanus, Báder — Kelemen, Bajuhovszkv, Hídvégi, Nagy I,, Hidasi. Edző: Szentmarjai Tibor
    A dunaharaszti pálya mély homoktengerét erős oldalszél kavarta, amikor megkezdődött a játék. Eger kezdett jobban. Nagy I. elől hazaadással mentettek a védők, majd Tomsó—Hídvégi— Nagy I. volt a labda útja, az összekötő kitűnő helyzetbe került, de lövés helyett cselezni próbált és Kulcsár elvette tőle a labdát. A másik oldalon gyors támadás során Vigh az elalvó egri védők mellett teljesen tisztán kapta a labdát, Madaras azonban jó ütemben futott eléje és a labda a kapusról az alapvonalon túlra pattant. Feljött az autós csapat és rögtön gólt szerzett: Szigetvári ballábas lövésére Madaras elkésve vetődött és a labda a kapus hasa alatt vágódott a hálóba: 1:0.
    Ezután Bajuhovszky jutott jó helyzetbe, a lövéssel azonban egy pillanatra kivárt és a védőktől zavarva élesen mellé lőtt. A 8. percben megszületett a második hazai,, gól is. Vigh egészen a másik oldalra keveredett át, a védők késlekedtek a beavatkozással, a gyors szélső átjátszotta a rátámadó Fehérvárit és nehéz szögből élesen a léc alá bombázott: 2:0.
    Két támadás, két gól..;
    Egy percre rá Báder fölöslegesen cselezgetett, elvették tőle a labdát, majd szabálytalankodott is az egri fedezet. A 25. méteres bombaszabadrúgás azonban szerencsére, egy hajszállal elkerülte a kaput. A 15. percben egy baloldali szöglet utált Kerekes feje emelkedett ki a védők közül és remek fejese a kapufáról pattant vissza. Az autósok, főleg gyorsaságban, keménységben és lövőkészségben múlták felül az egrieket. A 28. percben Kerekes óriási erejű lövése a kapufa éléről vágódott vissza a mezőnybe, majd Vigh fejese centiméterekkel kerülte el a bal felső sarkot. Már-már nagy vereségtől tartottak az egri vezetők, a csapat azonban mindinkább belemelegedett a játékba. Nagy I. ravaszul csavart szabadrúgása átszállt a sorfal fölött, de Glück résen volt. A 40. percben Bajuhovszky labdájával Nagy I. előretört, már csak a kapussal állott szemben, amikor a berohanó Goda hátulról elrúgta előle a labdát!
    A második félidő elején az autósok nagy erővel feküdtek a játékba, de 10 perc eltelte után az ESC vette át a játék irányítását. A 60. percben ragyogó támadás futott végig a pályán- Hanus Nagy I.-hez továbbította a labdát, aki rögtön a lyukra futó Bajuhovszky elé tálalt. Az összekötő két lépést tett a labdával, aztán laposan a kapu bal alsó sarkába lőtt. 2:1
    A másik oldalon Kalász nagy ballábas lövése épphogy elkerülte a kaput. Hamarosan ellaposodott a játék, mindkét oldalon sok hibát vét a játékosok.
    Ezután Bajuhovszky került ordító helyzetbe már csak a kapussal állott szemben, de a kifutó Glückbe lőtte a labdát.
    Az első félidő a Csepel Autó játszott fölényben, s akár több gólt is élérhetett volna. A második félidőben megváltozott a játék képe, az egri csapat erősen feljavult és csatárai nem ügyetlenkedik el a helyzeteket, az egyik pontot megszerezhették volna.
    Egyénileg: Madaras az első gólnál hibázott, egyébként jó! védett. A védelem az első negyedórától eltekintve jó! állt a lábán. A két fedezet is hasznosan látta el feladatát; a támadósorban a két szélsőt keveset foglalkoztatták, ők sokat pepecseltek és megkönnyítették a gyors, kemény autós-védelem dolgát.
    Gere játékvezető kitűnően vezette a mérkőzést

    Forrás: Népújság, 1958-05-20